Marian Godină, impresionat de un oraș din țară / Nu e Brașovul... „Puţine lucruri trădează că mă aflu în continuare în România"


Marian Godină s-a declarat impresionat de o localitate din România, alta decât orașul natal Brașov. Polițistul este impresionat de Timișoara. 


„După ce, zilele trecute, am vizitat Mangalia, Constanţa, Bucureşti, Alexandria, Roşiorii de Vede, Caracal, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Orşova, am ajuns azi în Timişoara şi, în afară de limba română, puţine lucruri trădează că mă aflu în continuare în România pe care am vizitat-o cu puţin timp în urmă", a scris Godină, pe Facebook, conform mytex.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cât costă meniul de la nunta Ginei Pistol cu Smiley

COVID-19. Polițiștii brașoveni, controale intense și în ultimele 24 de ore (VIDEO)

Percheziții în Brașov și în alte șapte județe, la suspecți de trafic de persoane și proxenetism