Andreea Marin, la pat după ce s-a vaccinat antiCOVID

 Andreea Marin s-a vaccinat cu AstraZeneca și a recunoscut că nu se aștepta să aibă reacții adverse precum dureri de mușchi.

Invitată în emisiunea lui Cristi Brancu, de la Prima TV, bruneta a povestit că fiica ei Violeta, în vârstă de 13 ani, pe care o are cu Ștefan Bănică, s-a îmbolnăvit de COVID-19 în preajma sărbătorilor de iarnă și a stat în izolare timp de trei săptămâni, atât de Crăciun cât și de Revelion.

După îmbolnăvirea fiicei sale, Andreea Marin s-a vaccinat.

„Am făcut primul vaccin, aștept acum rapelul. Nu a fost chiar o plăcere, deși eu sunt, așa, o fire puternică și nu mă așteptam să am vreo reacție după! Am avut două zile de stat în pat, și două nopți și eu nu stau în pat niciodată, dureri foarte puternice de mușchi, de sus până jos, fără temperatură, că la o gripă puternică, dar fără temperatură, ceea ce a fost foarte ciudat! Am făcut controversatul vaccin (n.r. AstraZeneca), dar nu a fost din acel lot, nu știu dacă are vreo legătură sau nu. E normal să ne punem întrebări, e normal să ne gândim la toate, însă am decis că voi face și a două rundă, pentru că, până la urmă, dacă zicem cât mai mulți nu, de ce să nu ne fie bine împreună. Deci am decis să fac vaccinul și partea a doua, mai ales că noi am avut în casă un bolnăvior, chiar fetița mea și a fost bolnăvioară chiar de Crăciun și de Anul Nou! A stat închisă de sărbători. Nu am avut ce să facem, dar a fost tare vitează!”, a povestit Andreea Marin.

Din fericire, fata ei nu a făcut o formă gravă a bolii și a putut sta acasă, în izolare. Continuarea AICI





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cât costă meniul de la nunta Ginei Pistol cu Smiley

COVID-19. Polițiștii brașoveni, controale intense și în ultimele 24 de ore (VIDEO)

Percheziții în Brașov și în alte șapte județe, la suspecți de trafic de persoane și proxenetism